multicultureel biertjes drinken - Reisverslag uit Gent, België van Stef Bressers - WaarBenJij.nu multicultureel biertjes drinken - Reisverslag uit Gent, België van Stef Bressers - WaarBenJij.nu

multicultureel biertjes drinken

Blijf op de hoogte en volg Stef

25 Juni 2017 | België, Gent

Hallo allemaal, cavá?

Het gaat hier nog steeds allemaal erg goed, ondanks een druk vooruitzicht voor mij (nu 8 dagen achter elkaar werken, dan 8 dagen vrij en vervolgens heel er veel uren maken met de Gentse feesten in 12 dagen). Een week geleden kwam Sven naar mijn stage om de beertasting mee te doen. We waren met een grote groep met veel verschillende nationaliteiten. Er was een Braziliaan die in Duitsland werkt, 2 Duitse meiden, een Canadese vrouw, 2 jongens uit Griekenland, een Italiaanse vrouw en als topper: Een Amerikaanse man van 70 die klaar was met Amerika en besloot om de wereld nog rond te trekken voor hij zou overlijden. De beertasting zelf was al erg gezellig, maar het drankje achteraf was nog beter. Gezellige maar ook goede gesprekken gehad met veel verschillende mensen. En na dat iedereen zijn laatste drankje op had, vroegen ze aan mij en Sven of we nog mee naar de kroeg gingen. Dit was een ontzettende leuke en spontane actie. Dit was voor mij een ervaring om nooit meer te vergeten! Zo veel gelachen en leuke mensen van over de hele wereld leren kennen. Dit is tot nu toe wel mijn beste ervaring die ik hier heb opgedaan. Deze ervaring wilde ik even delen dus vandaar. Hoop dat jullie het een beetje konden volgen en tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Gent

Stef

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 4735

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: